calismabarisi@gmail.com
Shadow

İş Güvenliği Uzmanı veya İşyeri Hekimi Sözleşmesini Her Yıl Güncellemek Gerekir mi?

Soru-CevapCategory: İş Güvenliğiİş Güvenliği Uzmanı veya İşyeri Hekimi Sözleşmesini Her Yıl Güncellemek Gerekir mi?
admin Staff asked 4 sene ago
Share this:

Copy and paste this code into your website.

2 Answers
Best Answer
admin Staff answered 4 sene ago

İş Güvenliği Uzmanı veya İşyeri Hekimi Sözleşmesi de 4857 sayılı kanuna tabi bir iş sözleşmesidir bu bakımdan yapıldıktan sonra bitiş tarihi yazmıyorsa belirsiz süreli bir sözleşmedir ve güncellemek gerekmemektedir.

admin Staff answered 4 sene ago

İş Güvenliği Uzmanı veya İşyeri Hekimi Sözleşmesi de 4857 sayılı kanuna tabi bir iş sözleşmesidir bu bakımdan yapıldıktan sonra bitiş tarihi yazmıyorsa belirsiz süreli bir sözleşmedir ve güncellemek gerekmemektedir.